Zmluvné podmienky

 
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA 
 Nákup v našom internetovom obchode môžu uskutočňovať fyzické ako aj právnické osoby bez
obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť týmito všeobecnými obchodnými podmienkami.
 Zaslaním objednávky dáva kupujúci súhlas s týmito VOP.
 Predávajúci: Roman Uriča – Kozmetika a liečiva.
 Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného
vzťahu s predávajúcim.
 Tovar: produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke internetového obchodu:
https://www.kozmetika-zivot.webnode.sk/
 
2. OBJEDNÁVANIE TOVARU
 Tovar si môže kupujúci objednať korektným vyplnením objednávky na internetovom obchode
(prípadne si môže kupujúci tovar objednať e-mailom na adrese: roman.urica182@gmail.com
poprípade telefonicky na tel. č. 0949791812).
 Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy
zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim. Najneskôr do 24 hodín ( v
pracovné dni) sa predávajúci skontaktuje s kupujúcim. Overí objednávku, spôsob dopravy a
oznámi možnú dodaciu dobu, alebo termín odberu, konečnú cenu a spôsob úhrady. Od tohto
termínu je objednávka pre kupujúceho záväzná. Kupujúci sa tým zaväzuje za objednaný a
dodaný tovar zaplatiť celú kúpnu cenu, vrátane prepravných nákladov, podľa platných
obchodných podmienok.
 Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje
kupujúceho. Kupujúci má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.
 Kupujúci má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to iba v deň 1. kontaktovania
predávajúceho s kupujúcim, t.j v deň, kedy sa overuje objednávka u kupujúceho. Objednávku je
možné stornovať výlučne písomnou formou (e-mailom). Potvrdenie stornovania oznámi
predávajúci kupujúcemu tiež výlučne písomnou formou. Písomná forma sa vyžaduje z dôvodu
doložiteľného dokladu storna pre predávajúceho a zastavenie vybavovania objednávky. 
 Kupujúci potvrdením objednávky potvrdzuje pravdivosť a správnosť údajov.
 Pri každej objednávke musí spotrebiteľ uviesť meno a priezvisko, poštovú a fakturačnú adresu,
telefónne a faxové číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikateľ aj IČO, DIČ, IČ DPH,
názov tovaru, popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky, (objednávka
prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky). Tieto údaje budú v zmysle zákona
o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi
predávajúcim a kupujúcim a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej
prepravu tovaru).
 
3. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENY
 Kupujúci môže vykonať platbu za tovar jedným z nasledujúcich spôsobov:
Pred prevzatím tovaru:
 bankovým prevodom
 poštovou poukážkou
Pri prevzatí tovaru:
 poštovou alebo kuriérskou dobierkou
 Ak zákazník, pri platbe pred prevzatím tovaru, neuhradí objednaný tovar do 10 dní od
potvrdenia objednávky, predávajúci ma právo zrušiť rezerváciu tovaru pre kupujúceho a označiťobjednávku za neplatnú. Zároveň zaniká obchodný vzťah medzi kupujúcim a predávajúcim.
 V každej zásielke s objednaným tovarom bude priložená faktúra (daňový doklad). Fakturovaný
bude objednaný tovar a prepravné náklady.
 Platné ceny tovaru sú uvedené pri jednotlivých položkách. Všetky ceny sú uvádzané s DPH.
 Predávajúci garantuje dodanie tovaru za cenu, ktorá bola uvedená v internetovom obchode v
čase objednania tovaru (okrem tlačových chýb). 
 
4. DODACIE PODMIENKY
 Tovar bude odoslaný kupujúcemu od 2 do 20 pracovných dní od potvrdenia objednávky. 
 V prípade, že pri vybranom tovare je uvedená dlhšia dodacia lehota, tovar bude dodaný podľa
tohto termínu.
 Kupujúci sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.
 Pri preberaní produktu je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť
zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia
zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o
škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu
nebudú akceptované.
 Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných
čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu
vlastníckych práv z predávajúceho na kupujúceho, je tovar majetkom predávajúceho!
 Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na kupujúceho momentom prevzatia
kupujúcim alebo jeho splnomocnencom.
 Za doručenie objednaného tovaru predávajúci účtuje prepravné náklady vo výške:
 poštovné a balné 8,00 € s DPH do 5 kg 
 poštovné a balné 9,50 € s DPH do 15 kg 
 nad 15 kg podľa osobitnej platnej tarify
 pri osobnom odbere sa poštovné neúčtuje
 
5. VRÁTENIE TOVARU
 Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní
odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí
obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, kupujúceho a predávajúceho a musí
byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s produktom do sídla predávajúceho na náklady a
zodpovednosť kupujúceho. Náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci.
 Produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale a spolu s
produktom musí kupujúci odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu
(návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe.
Kupujúci súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o
odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná kupujúcim. 
 Produkt sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť.
 Pri dodržaní vyššie uvedených povinností kupujúceho, predávajúci prevezme tovar späť
a do 15 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt alebo preddavok, ktorý
kupujúci uhradil za produkt, vráti kupujúcemu vopred dohodnutým spôsobom späť.
 Pri bezdôvodnom vrátení tovaru bude z kúpnej sumy odpočítaný storno poplatok vo výške 10 %
sumy za tovar. Prepravné náklady na dodanie tovaru sa nevracajú.
 
6. REKLAMÁCIE
 Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
 Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať
predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady. Pre uznanie
reklamácie je nutné zaslať aj kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar
nadobudnutý.
 Reklamovaný tovar musí byť kompletný, s príslušenstvom, s návodom, v originálnom obale.
 Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená,
predávajúci bude kupujúcemu účtovať poplatok za neoprávnenú reklamáciu vo výške 10,00 Eur
a prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru kupujúcemu.
 Reklamácia je vyriešená do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.
 Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vyriešenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je
nutné zaslať na opravu výrobcovi. Doba sa predlžuje o dobu nevyhnutnú na prepravu a opravu
u výrobcu.
 Záručná doba na tovar zaniká v prípadoch, že k chybe došlo nesprávnym zaobchádzaním s
výrobkom, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach alebo
neoprávneným zásahom do výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby výrobku spôsobené
živelnou pohromou.
 Reklamácie sú vybavované v súlade s Obchodným zákonníkom SR.
 
7. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
 Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito
všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí. Bez ohľadu na
ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá kupujúcemu za ušlý zisk, stratu
príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia
zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. 
 Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č.
634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri
podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a
predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. 
 Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z
neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo
Občianskeho zákonníka. 
 Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, faxovú
(vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom
elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
 Tieto Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 05. 05. 2013.